Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שמעון פרס ראש הממשלה - לזכרו: 21 שנה לרצח רבין - שמעון פרס מכל זווית אפשרית:

בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו.

בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . פרס לפני ×
פרס לפני ×"×"פס×", ×'×'ין לקראת ×"מ×"פך. מסע ×"יסטורי ×'תמונות from www.ynet.co.il
בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות. אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי.

אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,.

לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו. בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי. גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות. שמעון פרס מכל זווית אפשרית: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה בנט, . 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום.

הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה בנט, . תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו. שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות.

תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו. טילים על ישראל - שמעון ×'ולן
טילים על ישראל - שמעון ×'ולן from images-evrit.yit.co.il
לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום. במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה בנט, . אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית .

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,.

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות. שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה בנט, . שמעון פרס מכל זווית אפשרית: גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום. תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו.

במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי. לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום.

תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו. פרס לפני ×
פרס לפני ×"×"פס×", ×'×'ין לקראת ×"מ×"פך. מסע ×"יסטורי ×'תמונות from www.ynet.co.il
אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום. כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. שמעון פרס מכל זווית אפשרית: במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל .

25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום.

כמו כלל הביוגרפיה הציבורית הארוכה שלו, ידעה גם הביוגרפיה התקשורתית של שמעון פרס, ראש הממשלה המודח, הרבה תהפוכות, הרבה עליות והרבה מורדות. תפקיד שהעניק לו ראש הממשלה אהוד ברק כדי להגחיכו. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל. אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. שמעון פרס מכל זווית אפשרית: במלאת חמש שנים למותו של שמעון פרס, הגיע הזמן לתהות מה הניע את מי שמילא כל תפקיד ממלכתי. בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים תיערך היום אזכרה לציון חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס זל, הנשיא התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל . גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון,. 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה בנט, .

שמעון פרס ראש הממשלה - לזכרו: 21 שנ×" לרצח ר×'ין - שמעון פרס מכל זווית אפשרית:. גם בתפקיד זה פעל לביסוס עוצמתה הביטחונית . שיחה בין ראש הממשלה גולדה מאיר, שר הביטחון משה דיין, השר יוסף בורג והשר שמעון פרס, במליאת הכנסת בירושלים. אבי אוחיון, נתי הרניק, יעקב סער,. לאחר בחירות 1984, הוקמה ממשלת אחדות, ובראשה עמד שמעון פרס כראש הממשלה . 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין זל, אשר נרצח בקרב האחרון של חייו, הקרב למען השלום.

שמעון פרס מכל זווית אפשרית: שמעון פרס. במלאת חמש שנים לפטירתו של שמעון פרס, התקיים היום (שני) טקס אזכרה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל.